Rychlé vyhledávání
Počet nemovitostí v nabídce: 31
Novinky

Nová kancelář

22.2.2023 Připravujeme pro Vás novou kancelář v přímém centru Pardubic :) O jejím otevření Vás budeme včas informovat. Tým Reality Málková více »

Realitní zpravodaj

Starý dům může být dražší než novostavba. Kdy má smysl rekonstruovat a kdy začít znovu

Starý dům může být dražší než novostavba. Kdy má smysl rekonstruovat a kdy začít znovu
2.10.2026 - Starý dům může lákat cenou, pozemkem i atmosférou, kterou novostavba nenabídne. Jenže nízká kupní cena ještě neznamená levné bydlení. Rozhodnout může stav základů, vlhkost, střecha,..

Družstevní bydlení se vrací. Obcím teď stát pomůže s jeho přípravou

Družstevní bydlení se vrací. Obcím teď stát pomůže s jeho přípravou
1.10.2026 - Družstevní byt může být cestou k bydlení i pro lidi, kteří obtížně dosáhnou na klasickou hypotéku. Nově mají při přípravě těchto projektů získat větší podporu také města a obce. Státní..

Kam s věcmi? Otázka, kterou si položte dřív, než koupíte byt

Kam s věcmi? Otázka, kterou si položte dřív, než koupíte byt
29.9.2026 - Při prohlídce bytu většina lidí sleduje cenu, lokalitu, velikost a dispozici. Jedna důležitá věc ale často zůstává stranou: kam všechny své věci uložíte. Právě úložné prostory přitom..
Provozováno na realitním systému Realman
Nacházíte se: Úvod » Úlevy v daňové oblasti se rozšíří I.

Úlevy v daňové oblasti se rozšíří I.

Ministerstvo financí a Finanční správa reagují na aktuální situaci a v maximální možné míře pomáhají ekonomickým subjektům překlenout nouzový stav. K již schválenému Liberačnímu balíčku nově Ministerstvo financí navrhuje posunutí termínu pro podání daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí, a to do 31.8.2020.

Ministerstvo financí realizovali již několik opatření v rámci liberačního balíčku I. a II.

Plátců daně z nabytí nemovitých věcí se týká bod v liberačním balíčku II. a to :

Liberační balíček II

  • Plošné prominutí pokuty za pozdě podané daňové přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí či za pozdě uhrazenou daň z nabytí nemovitých věcí nebo zálohu na tuto daň. Prominutí se vztahuje na všechna opožděná daňová přiznání s lhůtou podání v termínu od 31. 3. do 31. 7. 2020. Daňové přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí může být bez hrozby sankce podáno nejpozději do 31. 8. 2020. Současně platí, že v těchto případech budou prominuty také úroky z prodlení nebo úroky z posečkání daně z nabytí nemovitých věcí. Fakticky bude tedy všem daňovým poplatníkům automaticky umožněno podat daňové přiznání k dani z nabytí domů, bytů, pozemků, garáží a podobně a uhradit tuto daň až o pět měsíců později.